10 July 2009

Ucapan Tahniah dari Setiausaha Agung KSKM Malaysia


Assalamualaikum Sdra/Sdri.
Terlebih dahulu saya ucapkan tahniah kpd KSKM Perak yang telah menggadakan BLOG nya sendiri. jUSTERU bersama ini saya attachkan LOGO KSKM...gantikan yg CUEPACS tu. Nanti org salah faham.
KEDUA : saya sarankan kpd KSKM cawangan lain buat BLOG sendiri... baru KSKM akan dipandang tinggi. Kalu boleh semua SU Cawangan perlu ada email sendiri...senang saya maklumkan secara direct kepada semua SU.
KETIGA : Saya akan maklumkan semua pertanyaan sdra/sdri..tentang perkara yg timbul dalam makmal yahoo. group coz saya akan ke KPM utk dpt maklumat sahih dan terkini..tunggu ya.. coz skrg ni tgh wat banyak perkara tntang perjwtan dan persediaan AGM Pahang/WPKL, persidangan pewakilan KSKM, LAPORAN AGM CAW KSKM KPD JHEKS, MBK SnT (paper sdg buat).dan sdikit dgn CUEPAC.
KEEMPAT : NASIHAT SAYA ......Bila da Blog tolong jaga dan hati2 dalam penulisan supaya TIDAK DAN JANGAN menyeleweng dari perkara dasar atau melanggar mana-mana peraturan/perundangan.


ASHAARI MAAROF
SETIAUSAHA AGUNG KSKM.